در روز نخست دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد. به گزارش معدن خبر، در ادامه روند توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت شامل افزایش ظرفیت فولادسازی از ۱٫۵ میلیون تن […]

در روز نخست دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد.

به گزارش معدن خبر، در ادامه روند توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت شامل افزایش ظرفیت فولادسازی از ۱٫۵ میلیون تن به ۳٫۲ میلیون تن، نورد گرم به ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن، واحد سوم گازهای صنعتی به ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمعکب بر ساعت و مگامدول احیا مستقیم یک میلیون ۶۰۰ هزار تنی آغاز شد.

ارزش این پروژه‌ها به دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون یورو می‌رسد و با بهره‌برداری از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک، شاهد اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر از هموطنانمان در این طرح‌ها خواهیم بود. همچنین در این مراسم، بهره‌برداری از آهک کلسینه شرکت سنگ و فولاد هرمزگان از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد هرمزگان انجام شد.