کمتر از یکسال از انتصاب محمد علی عزیز محمدی به عنوان مدیر عامل ایریتک، وی از این سمت برکنار شد. به گزاش ایران معدن، امروز عصر و در اقدامی ناگهانی رئیس سازمان ایمیدرو با حضور سرزده در شرکت ایریتک، افدام به عزل عزیز محمدی از مدیرعاملی ایریتک کرد. تقریبا از همان ابتدای انتصاب عزیز محمدی […]

کمتر از یکسال از انتصاب محمد علی عزیز محمدی به عنوان مدیر عامل ایریتک، وی از این سمت برکنار شد.

به گزاش ایران معدن، امروز عصر و در اقدامی ناگهانی رئیس سازمان ایمیدرو با حضور سرزده در شرکت ایریتک، افدام به عزل عزیز محمدی از مدیرعاملی ایریتک کرد.

تقریبا از همان ابتدای انتصاب عزیز محمدی زمزمه هایی مبنی بر کند شدن سرعت پروژه ها و از دست دادن برخی کارهای این شرکت در رسانه ها منعکس می شد.

کار به جایی رسید که اعضای هیات مدیره این شرکت در اقدامی هماهنگ و در اعتراض به عملکرد مدیرعامل از سمت خود استعفا دادند.

گله مندی مهندسان قوی این شرکت منجر به استعفا و رفتن تعداد قابل توجهی از نیروهای خوب این مجموعه با سابقه و توانمند شد.

کند شدن و تعطیلی پروژه ها در نهایت منجر به اعتراض شدید کارفرمایان این شرکت پیمانکاری شد و در حالی که خیلی ها انتظار تغییرات را در این شرکت می کشیدند ، اما به واسطه پشتوانه های سیاسی عزیز محمدی تلاش ها برای تغییر ناکام ماند.

در نهایت امروز با دستور رئیس جدید سازمان ایمیدرو که پیش از این از ایریتک و پروژه هایش بازدید کرده بود و به شرایط این مجموعه واقف شده بود، عزیز محمدی برکنار و مستقیمی سرپرست این مجموعه شد.

مستقیمی کارمند ایمیدرو و عملکرد درخشانی در راه اندازی پروژه ۱٫۲ میلیاردی آلومینیم جنوب به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ وزارت صمت داشت و مدتی نیز مدیرعامل فولاد نی ریز بوده است.

امید است این تغییر موجب تسریع در پروژه های پیشران دولت و احیای این واحد مهم پیمانکاری کشور باشد