معدن خبر : به‌گفته‌ی کارشناسان بازار آلومینیوم، این افزایش به روند تقاضا در بازار باز می‌گردد. بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۲ بهمن‌ماه (۲۲ ژانویه) درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم به دومین مینیمم مقدار خود در سال گذشته کاهش یافت. براساس این گزارش فروش نقدی آلومینیوم در این […]

معدن خبر : به‌گفته‌ی کارشناسان بازار آلومینیوم، این افزایش به روند تقاضا در بازار باز می‌گردد.

بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۲ بهمن‌ماه (۲۲ ژانویه) درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم به دومین مینیمم مقدار خود در سال گذشته کاهش یافت. براساس این گزارش فروش نقدی آلومینیوم در این تاریخ به ۲۱۰۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

بورس فلزات لندن در روز جمعه ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه) درحالی به‌کار خود پایان داد که فروش نقدی آلومینیوم با اندکی افزایش به ۲۲۱۱ دلار و ۵۰ سنت افزایش یافته بود. به‌گفته‌ی کارشناسان بازار آلومینیوم، این افزایش به روند تقاضا در بازار باز می‌گردد.

فروش سه‌ماهه آلومینیوم در این بازه زمانی نیز افزایش یافت و از ۲۱۶۶ دلار (تن) در هفته قبل از آن به ۲۲۷۴ دلار و ۵۰ سنت (تن) افزایش یافت.

همزمان موجودی فلز آلومینیوم در انبار بورس فلزات لندن با ۸۹۷۵ تن کاهش نسبت هفته قبل از آن به ۵۴۶۲۵۰ تن رسید که از این میزان ۳۴۶۰۵۰ تن فروش نقدی و ۲۰۰۲۰۰ تن معامله فسخ‌شده بوده است.