معدن خبر: ذوب آهن اصفهان برندی معتبر در بازارهای جهانی دارای بالاترین کیفیت تولید گریدهای فولادی با توانایی تولید ریل مترو و قطارهای پرسرعت، با شعار مشتری را جزیی از خود می دانیم در بازارهای صادراتی پا به عرصه میدان گذاشته است.

به گزارش معدن خبر، محمدهادی فیاض، از مجموعه فروش صادراتی ذوب آهن اصفهان در نشست توانمندی های صادراتی فولاد ایران در اکسپو ۲۰۲۴ گفت: ذوب آهن اصفهان برندی معتبر در بازارهای جهانی دارای بالاترین کیفیت تولید گریدهای فولادی با توانایی تولید ریل مترو و قطارهای پرسرعت، با شعار مشتری را جزیی از خود می دانیم در بازارهای صادراتی پا به عرصه میدان گذاشته است.

وی گفت: صادرات به بیش از ۳۰ کشور دنیا از جمله کشورهای اروپایی و پیش فروش محصولات صادراتی نشان از کیفیت محصولات و توانمندی های صادراتی ذوب آهن اصفهان دارد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل در ایران پیشرو در تولید انواع مقاطع طویل فولادی از جمله میلگردهای ساختمانی و صنعتی، کلاف های صنعتی، انواع تیرآهن های بال پهن، ریل ملی، انواع آرک های معدنی می باشد.

وی گفت: بیش از ۱۵ درصد صادرات محصولات فولادی توسط ذوب آهن اصفهان صورت گرفته است.ذوب آهن اصفهان رتبه دهم در بین صادرکنندگان برتر ایران در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است و دارای بالاترین نشان صادرات در کشور (مدال آور صادرات) می باشد.

دریافت گواهینامه های معتبر از اتحادیه اروپا، انگلیس و آلمان نشان از کیفیت بالای محصولات، رعایت اصل مشتری مداری در بازارهای جهانی است.

  • منبع خبر : چیلان