معدن خبر: در گزارش زیر چشم‌انداز کوتاه‌مدت پنج محصول کلیدی فولادی به صورت هفتگی، با تکیه بر نتایج نظرسنجی‌های مرتبط و ارتباط با فعالان بازار چین ارائه شده است.

معدن خبر ؛ در گزارش زیر چشم‌انداز کوتاه‌مدت پنج محصول کلیدی فولادی به صورت هفتگی، با تکیه بر نتایج نظرسنجی‌های مرتبط و ارتباط با فعالان بازار چین ارائه شده است.

میلگرد و مفتول: قیمت این دو قلم فولاد ساختمانی ممکن است در ۲۳ فوریه با تناقض محدود بین تولید و تقاضای فولاد طولانی روند صعودی داشته باشد. خروجی این دو مورد به سطح پایینی کاهش یافته است در حالی که تقاضا از سوی کاربران نهایی تا حد زیادی راکد مانده است زیرا کار در سایت‌های ساخت و ساز و تدارکات هنوز به طور قابل توجهی بهبود نیافته است.

کویل نورد گرم: قیمت این محصول ممکن است نشانه‌هایی از تقویت را در ۱۹ تا ۲۳ فوریه به دلیل آزاد شدن تدریجی تقاضا و حمایت از انتظارات اقتصاد کلان نشان دهد.

کویل نورد سرد: قیمت کویل نورد سرد احتمالاً در هفته منتهی به ۲۳ فوریه اندکی افزایش می‌یابد. یک منبع مستقر در جنوب غربی چین به اشتراک گذاشته است که معامله گران تمایل زیادی به بالا بردن قیمت‌ها به دلیل فشار هزینه دارند.

صفحه فولادی سایز متوسط: یک ناظر صنعت در استان گوانگدونگ چین جنوبی تخمین زد که قیمت ورق‌های متوسط در ۱۹ تا ۲۳ فوریه به دلیل عرضه محدود پلیت به بازار در تعطیلات سال نو چینی افزایش می‌یابد و برخی کارخانه‌های فولاد ممکن است تولید را پس از آن کاهش دهند.

مقاطع فولادی: انتظار می‌رود قیمت‌های مقاطع تا ۲۳ فوریه افزایش یابد، زیرا افزایش تقاضا با بهبود تقاضا از طرف کاربران نهایی در سراسر کشور پس از تعطیلات از سر گرفته می‌شود و ممکن است تولید قطعات به‌دلیل ازسرگیری تولید در بین غلتک‌ها پشت سر هم رشد کند. در همین حال، معامله گران به پویایی بازار فعلی خوش‌بین هستند.

 

معدن نیوز